Naj­now­szą pieśń naj­więcej ludzie sławią.

czwartek, 29 marca 2018

TAK MNIE ZWARŁO


żona do matki wyjechała.
a mnie gardło rozbolało
i wina ilości wypiłem bez mała
tak mnie dusza cierpiała


no i dzwonią do dziada
informacji nie wiele
wyjście z kolegą to zdrada
łózka ci nie posciele

patrzcie ile dób
 się marnuje przez zony
wszystko takie piękne
 ty jesteś skończony

 taka dobra i mądra
zatruta z Bałtyku fladra
perzuchom przykryta kołdra
błękitna kiedyś Odra

och małzonku i królu
och twe gardlo bolsne
zakończymy bez bólu
ty opłacasz czesne

jeszcze tylko chwila
jeszcze tylko kieliszek
tak sie bardzo wysila
połamany Zbyszek

kiedys jezdzil w wyscigach
drugi kurwa kubica
juz odpalił maszyne
lcz nie zaskoczyła świca

dla mnie tez niezbyt laskawy byl dzien

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz