Naj­now­szą pieśń naj­więcej ludzie sławią.

środa, 9 listopada 2016

piosenka dla żony, autor przestraszony

Jak wam żona potrafi wytłumaczyć co jest dobre, a co złe, a wy po prostu przyznajecie  jej racje, to jest już z wami naprawdę słabo. Ze mną jest bardzo słabo. Powiedziała mi, że bez sensu, że po co piszę te bzdury, że powinienem pisać tak, a tak, ciekawiej. Wtedy ludzie chcieliby to czytać.
 I normalnie jej nie uwierzyłem. Budka Suflera mi podpowiedziała, żebym nigdy nie wierzył kobiecie. Ale przez to wszystko odechciało mi się pisać. Miałem  dość co tygodniowego słuchania, że nie robie wrażenia, że nie powalam, że narzekanie na kobiety się przejadło. Że  jest równouprawnienie. I lepiej na kobiety nie naskakiwać. Są inteligentniejsze, lepiej wykształcone, bardziej oczytane.
 A na kiego ja mam robić wrażenie na tych oświeconych kobietach. Po prostu lubię usiąść wieczorem, wypić wino i napisać tekst. Nie musi być dobry, nie musi być mądry, nie musi się podobać? Jak masz chęć to se wkręć! Mam taką ochotę i wkręcam sobie fazę.
A po co publikuję na otwartym Blogu. Bo taką mam chęć.
Barek

1
Jako dzieciak zazdrościłem
Tego mebla ojcu
Aksamitem wyściełany
 i z lustrem na końcu.
Zawsze flaszka albo dwie
Sąsiadów spraszali
Potem głośno śmiali się
A mnie spać kazali
…………………………………
2
Dziś pamiętam jak na studiach
Kryształowy dzbanek
Dbając o finezję picia
Kelerisem napełniałem
Mnie kultury brak niestety
Co kupię wypijam
Okazje to dla mnie bzdety
Tu się z żoną mijam
ref
Bo w mym domu zakaz jest
Zakaz alkoholu
Ojciec gdzieś tam zachlał się
nie trafił do domu
Więc pokutuj teraz ty
Pijackie pokolenia
Chociaż wóda leje się
Tak jak kręci ziemia

3
Nastawiała w barku wódę
Ale nie ma jej kto pić
Jak kieliszka zrobisz próbę
To ci baba nie da żyć
O taki mebel nie proście
Skoro zakaz korzystania
Otworzysz gdy przyjdą goście
Dosyć mam czekania
ref
Bo w tym domu zakaz jest
Zakaz alkoholu
Ojciec gdzieś tam zachlał się
nie trafił do domu
Więc pokutuj teraz ty
Pijackie pokolenia
Chociaż wóda leje się
Jak kręci się ziemia
4
Wszak  nikogo nie zaprasza
Świadomie czy z wredna
Skoro z nikim nie wypiła
Z kim się ma pojednać?
Ale barek ma powalać
Wokół światła LED
Gdy obejrzeć się go starasz
Toś zwyczajny zgred
ref
bo w tym domu zakaz jest
Zakaz alkoholu
Ojciec gdzieś tam zachlał się
nie trafił do domu
Więc pokutuj teraz ty
Pijackie pokolenia
Chociaż wóda leje się

Jak kręci się ziemia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz