Naj­now­szą pieśń naj­więcej ludzie sławią.

wtorek, 24 listopada 2015

Pieśń historyczna

Każdy chciałby przejść do historii. Każdy próbuje jakiegoś sposobu. Jeden będzie mordował bliźnich wychodząc na seryjnego mordercę. Uda mu się. Inny będzie mordował bliźnich wychodząc na wspaniałego dowódcę. Uda mu się. Jeden pięknie opisze historię seryjnego mordercy. Uda mu się.  Drugi pięknie opisze zasługi wodza. Uda mu się. Jeden wspaniale odtworzy w filmie rolę psychopaty. Uda mu się.  Drugi cudownie wcieli się na deskach teatru w postać dyktatora. Uda mu się.  I tylko temu co zaśpiewa przebój „Psycho Killer” się uda. Piosenki gloryfikujące wodzów nie mają szans na przejście do historii. Chociaż często zamysł mają bardzo dobry.

NAPOLEON kontra Yeti
1
Napoleon!  Nie wyjmie zza pazuchy
Gołębia  pokoju, co się ze  strachu posra
Bo Napoleon za pazuchą dłoń ma,
Której pazury pokrywa krosta
Niby bohater niosący wolność
załapał trypra i stracił godność
a gołąb wzniósł się ponad niebiosa
miej wielką godność, a nie kutosa.
Ref.
Pokój nieść miałeś.
A ty armii pięści
W brzuch ruskiej bestii
Chciałeś umieścić
Mróz ci przeszkodził
Gołąb cię obsrał
W zamarzłym gównie
Yeti cię dostał.
Yeti parszywy.
Yeti prawdziwy!
Chciałem się zaszyć
Spotkałem Dziwy.
Chciałem być czysty
Uczciwy, jasny
Yeti sprowadził do
Protoplasty.
2
 Hej Bonaparte ty stary zuchu
Choć ci wycieli przyrost na brzuchu
Wredni angole, świnie, cykory
Co wyniszczyli pradawne stwory
Yeti, Big Stopy, Loch Ness, twe story
Ty nie udawaj, że jesteś chory
swą Józefinę, bierz na pełnych obrotach 
Zdążysz ich zniszczyć, będą w kłopotach
Ref.
Pokój nieść miałeś.
A ty armii pięści
W brzuch ruskiej bestii
Chciałeś umieścić
Mróz ci przeszkodził
Gołąb cię obsrał
W zamarzłym gównie
Yeti cię dostał.
Yeti parszywy.
Yeti prawdziwy!
Chciałem się zaszyć
Spotkałem Dziwy.
Chciałem być czysty
Uczciwy, jasny
Yeti sprowadził mnie do
Protoplasty.
3
Taką za sławę trza płacić cenę
zamiast na wyspie obracać Helenę
tylko z nazwiskiem jej mnie kojarzą
do końca życia na niej siedzieć każą.
wolałbym z Yeti lub Wielką Stopą
zarządzać razem tą Europą
lecz nie pomogli mi bohaterzy
nie wychylają się maruderzy.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz