Naj­now­szą pieśń naj­więcej ludzie sławią.

piątek, 4 września 2015

rock and roll o piłce

Polska dzisiaj ogra Niemcy, euforia wśród znajomych i kolegów. Ogólnie popadli wszyscy w stan uniesienia. Opanujcie się mówię. Ale wszyscy maja przeczucie. Że jesteśmy mocni jak nigdy, że u bukmachera najlepiej obstawić, że na pewno wygrają. - Ale ludzie – mówię im na spokojnie – Niemcy to mistrzowie świata. – Gadanie! - Polska dzisiaj wygra mecz.
Dobra nie mam ochoty się z wami kłócić. Idę do garażu gdzie chłopaki grają fajnego rock’and rolla. Mimo że nie zarabiają milionów i nie mają tak fajnych fryzur jak piłkarze, dobrze wiedzą jak podsumować ten ogólnonarodowy zapał:

Polska zagra dzisiaj mecz
Matka mi mówiła
Nie używaj brzydkich słów
Nie uzyskasz poważania
Pośród zacnych głów

Broń cię Boże
Gdy cię natchnie pospolity lud
Dziś widziałem nastolatki
co bluzgały jak z nut


Córka się o nie spytała
Córeczko kochana
te gówniary się panoszą
Ich  bezczelność znana
Ref:
Więc k… i ch…
I inne ciężkie słowa
Mimo propagandy
Polak wie jak się zachować

2

że pomoże kurwa w zdaniu
albo chój na pojednanie
to jedynie kiedy w piłkę
nasi mają spotkanie

naobiecywali nam
oto wielka Polska
nic nie zagrali
i choroba morska

bierze z oglądania
zdałoby się rzygać
bo wciskają gówno
zamiast wygrywać
Ref:
Więc k… i ch…
I inne ciężkie słowa
Mimo propagandy
Polak wie jak się zachować

3
wykiwali wszystkich
i to nie za darmo
sto euro dla patriotów
dwieście dla idiotów

trener znowu dowcip
chój się zna na zmianach
stoi i oczyma świeci
Euro to nie dla nas

parę czteropaków
zimnych piw kupiłem
miał być piękny wieczór
się tylko wkurwiłem

bluzgam na całego
wszyscy mówią: spokój
ostatni raz to oglądam
gówna mam już dosyć
Ref:
Więc k… i ch…
I inne ciężkie słowa
Mimo propagandy
Polak wie jak się zachować
4
po czterdziestce myślą
wciąż będą emocje
lecz cię tylko wszystko wnerwia
i zaliczasz offside

wypalony jestem
 w piłki nożnej stylu
nie oglądam córciu
bogatych gorylów

co złote łańcuchy
fryzury wybitne
kopnąć nie potrafią
ustawieni sprytnie
Ref:
Więc k… i ch…
I inne ciężkie słowa
Mimo propagandy
Polak wie jak się zachować
5
 po to dziś pisałem
żeby dać se ujście
matko mnie nie ograniczaj
w kurwów, chójów pójście.

Bo nabluzgać muszę
Niech się młodzież cieszy
córki nie nauczę
lecz sam mogę zgrzeszyć.
Ref:
Więc k… i ch…
I inne ciężkie słowa
Mimo propagandy

Polak wie jak się zachować

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz